Tuesday, February 3, 2009

Books For Love#2 : Rose Lover 3 Piece Jewelry Set

These three Piece Jewelry Set is for you who loves beauty and nature. You can own this beautiful set (necklace, bracelet & earrings) and wear them as a set or individually on any occasions.

This jewelry is being auctioned right now in the Books For Love #2 Auction and if you win the auction your money will go to help children who suffer with cancer in Indonesia. So you will not just win a beautiful jewelry, you are also helping people in need.


Please put your bids in the comment box HERE . The auction closed on February 15th 2009

Thank you and God bless you :)


------------------------bahasa Indonesia------------------------------------

Satu set perhiasan ini diperuntukkan bagi Anda yang mencintai keindahan dan alam. Anda bisa memiliki perhiasan yang cantik ini (terdiri dari kalung, gelang dan anting2) dan mengenakannya sebagai set atau sendiri2 ke berbagai acara dan aktivitas.

Perhiasan ini sedang dilelang saat ini di acara lelang Books For Love #2. Jika Anda memenangkan lelang ini, uang Anda akan disumbangkan untuk membantu anak2 penderita kanker di Indonesia. Jadi Anda tidak hanya memenangkan satu set perhiasan yang cantik saja tetapi Anda juga telah membantu mereka yang benar2 membutuhkan bantuan Anda.

Pasang Bid Anda untuk kalung ini di kotak komentar DISINI Lelang di tutup tanggal 15 February 2009.

Terima kasih Banyak, Tuhan selalu memberkati Anda

No comments: